HE söker ledare!

2 maj, 2020 av Anna-Maria Hjorth

Hedvig Eleonora Scoutkår är en ungdomlig och nytänkande scoutkår med rötterna i Stockholms innerstad. Sedan 1915 har vi haft vår bas på Östermalm i Stockholm men driver ofta vår verksamhet långt därifrån, vare sig det är helgutfärder till vår fina scoutgård norr om stan eller sommarläger hos vår vänkår i Finland. Med närhet till vackra grönområden är vi en liten men aktiv kår som värdesätter friluftsliv och gemenskap. Hos oss kan alla känna sig välkomna och bli sedda och hörda!

Just nu söker vi engagerade ledare för alla våra åldersgrupper. Är du scout sedan tidigare och sugen på nya utmaningar? Är du nyinflyttad i Stockholm och vill förbli aktiv i Scouterna? Kontakta oss via kontaktperson calleresare@gmail.com 🙂

Var redo!

Hedvig Elenoora Scoutkår