Sponsorhuset

Vill du vara med och stötta vår scoutkår ytterligare?
Donera till Hedvig Eleonora Scoutkår helt gratis när du gör dina internetköp!

Genom att bli medlem på Sponsorhuset och göra dina internetköp via dem går en del av köpeskillingen till Hedvig Eleonora Scoutkår och tillbaka till dig. Dina köp blir inte dyrare utan det är en del av de pengar du ändå skulle betalat som istället går till oss!

I dagsläget är över 280 olika webbshoppar anslutna till Sponsorhuset, tex SAS, hotels.com och Zalando. Hittills har över 20 miljoner kronor samlats in till svenska föreningar!

Olika webbshoppar ger olika mycket tillbaka och dessa pengar fördelas lika mellan dig och vår scoutkår. Du kan välja att få dina pengar återinsatta på ditt konto eller skänka även din andel till kåren!

Det enda som krävs är följande (tar max 5 minuter):

1. Gå in på www.sponsorhuset.se
  2. Skriv in Hedvig Eleonora Scoutkår i rutan på förstasidan och du slussas vidare till kårens sida.
  3. Tryck på ”Bli medlem” och skriv in dina uppgifter på följande sida.
  4. Klicka på länken i det aktiveringsmail som skickats till din angivna email.
  5. Nu kan du välja att klicka dig vidare till den webbshop du är intresserad av! Genom att du kommit in på webbshopen via en länk från Sponsorhuset kan webbshoppen spåra att en del av pengarna i ditt köp ska gå till vår scoutkår och till dig.
  6. Varenda gång du går in och ska shoppa på någon sida så ska du först logga in på Sponsorhuset och sen använda länkarna där för att nå önskad webbshop. På det sättet stödjer du Hedvig Eleonora Scoutkår när du shoppar utan att det kostar dig någonting!

Med ditt bidrag kan vi fortsätta att utveckla scoutkåren och bedriva ännu bättre verksamhet!

Tack!

Vill du vara med och stötta vår scoutkår ytterligare (PDF)