Varmt välkomna till Julbasaren 2019!

24 november, 2019 av Anna-Maria Hjorth

Varmt välkomna till Hedvig Eleonora Scoutkårs årliga julbasar!

Vår basar bjuder på loppis, bokbord, hembakt, fikaservering och mycket mer — det är det perfekta tillfället att införskaffa julklappar samtidigt som du hjälper både miljön, plånboken och vår kår! Alla intäkter från basaren går oavkortat till vår ideella scoutverksamhet, där vi ger barn och unga en mer meningsfull och spännande vardag. På basaren finns något för alla åldrar, vem vet vilka skatter man kan hitta den här gången?

DATUM:  1/12
PLATS:  Jungfrugatan 2B
(Hedvig Eleonora kyrkas   församlingshem)
TID:  12:30 – 14:30

Besök gärna vårt evenemang på Facebook!

ANG. DONATION TILL BASAREN

Vi tar tacksamt emot allt från textilier, porslin, prydnadssaker, leksaker, böcker etc. Så länge det är helt och rent tar vi tacksam emot det ni väljer att donera. ❗️Vi undanber oss dock kläder då vi av erfarenhet har svårt att sälja detta på basaren.❗️Donera hellre dem till Myrorna, Frälsningsarmén eller liknande organisationer.

Inlämning sker företrädesvis lördag 30/11 mellan kl 09.00-16.00, Jungfrugatan 2B. Kom förbi med dina saker så löser vi resten!

Sprid gärna detta bland vänner och familj – ett ypperligt tillfälle att göra en utrensning hemma!