Välkomna till Sommaravslutningen 2021!

25 maj, 2021 av Anna-Maria Hjorth

Hej och varmt välkomna till årets sommaravslutning!

Tänka sig att ett helt år nu gått sedan senast, och oj så mycket vi hunnit med! Det här året har nog varit det mest kreativa någonsin i mötes- och aktivitetsutförande, och i sann scoutanda har vi alla klarat det med bravur och skapat många nya, roliga minnen tillsammans!

Denna avslutning kan vi äntligen samlas gemensamt för en klassisk märkesutdelning igen, detta är såklart därmed inget någon HE-scout vill missa! Se därför till att kludda ner 6/6 i kalendern, ha scoutskjortan tvättad och struken och era platstjänster satta till ”Utanför scoutlokalen” så ni inte missar sommarens händelse!

Nedan finnes avslutningens officiella inbjudan med mer utförlig information, vart vi vandrar efter vi mötts upp vid lokalen och lite mer om vad som händer den dagen.

Var redo, alltid redo!

Inbjudan till Kåravslutning 2021