Välkommen till HEs digitala kårstämma 2021!

23 maj, 2021 av Anna-Maria Hjorth
Varmt välkommen på kårstämma för Hedvig Eleonora Scoutkår den 6 juni 2021! I år ses vi, liksom förra året, digitalt med hjälp av videokonferensverktyget Zoom, vilket du hittar mer information om i såväl kallelsen som i den bifogade guiden i digitala möten. Vi behöver er anmälan till mötet enligt instruktion i kallelse senast 5 juni. Kom ihåg att ange vilken mailadress du vill ha din zoomlänk till i din anmälan.

Bifogat till denna kallelse finns en del dokument kopplade till mötesdagordningen. Dessa innefattar styrelsens två propositioner, kårhandboken med förslag till ändringar (markerade i röd text), en sammanställning av vad styrelsen tänker bör göras under lokalrenoveringen samt förslag till krisplan (Handlingsplan för tillbud) för scoutkåren. Har du frågor kring eller förslag på ändringar i dokumenten är du varmt välkommen att höra av dig till oss i styrelsen.

Scouthälsning,
Andrea Nylin och Anna-Maria Hjorth