Välkommen till årets ekonomiska stämma!

27 september, 2020 av Anna-Maria Hjorth

Välkommen till årets ekonomiska stämma!

Den 27/9 kl. 18:00 hålls höstens stora ekonomiska tillställning i kåren. Du kan välja att antingen delta fysiskt via en visit i lokalen, eller genom att be om en länk till en digital sändning av stämman. Oavsett deltagandeform kommer du ha möjlighet att lyssna, fråga, rösta och diskutera den föreslagna budgeten för det kommande verksamhetsåret för kåren. Den ekonomiska stämman är öppen för alla kårens medlemmar, du behöver alltså inte vara aktiv på avdelning för att vara med, utan bara vara en registrerad medlem i kåren. Alla registrerade kårmedlemmar erhåller rösträtt på alla kårens stämmor.

Önskar du delta digitalt i stämman, skicka ett mail till oss på styrelsen@hescout.se!

Nedan kan du läsa några viktiga dokument som presenteras av kårstyrelsen i samband med den ekonomiska stämman.

Verksamhetsberättelse Hedvig Eleonora Scoutkår 19-20

Kårstyrelsens föreslagna mål för verksamhetsåret 2020